top of page
  • Skribentens bild

Gudahagen

Insåg att jag inte skrivit något inlägg på riktigt länge. Vi har nu genomfört årets sista marknad för vår del. Vi har haft betydligt bättre väder på årets marknader än förra året. Alla 3 vi varit på har varit torra dvs inget regn som blött ner våra saker och tält. När vi kommit hem har vi därför inte behövt fylla trädgård och hus med blöta saker. Jag har visserligen efter varje marknad tvättat våra dukar och haft de hängande på torkvindan men det har inte behövt vara någon stress med att hänga upp allt snabbt för att det inte ska mögla. I år var Annicas son med familj med hela helgen. Christopher lagade mat till oss på dagarna. Perfekt! På lördagseftermiddagen kom Annicas särbo och min man på besök och stannade till avslutningen på söndagen. På lördagskvällen var vi på Gillet som anordnades på marknadsområdet. Vi åt god mat, lyssnade på trevlig musik och tittade på fin eldshow. När vi skulle gå till bussen för att klä om för kvällen så upptäckte jag att min nyckel ramlat ur nyckelbandet. Tack och lov att Annica hade sin nyckel med sig. Det var en kvinna som hittat vår nyckel hörde vi av våra vänner, men hon glömde lämna den i marknadsinformationen. Som tur var hittade hon den igen när hon kom hem. Så med hjälp av Gudahagens facebooksida fick jag kontakt med henne och hon kunde skicka hem den till mig.


5 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page