top of page
  • Skribentens bild

Trist

Jag tittade just på klockan och insåg att Annica och jag hade varit i full gång med att stänga marknadstältet i #Varberg om det hade varit "som vanligt". Men tyvärr inte i år. Jag hade svårt med ledigheten och sen blev Annica dessutom bjuden på bröllop. Jag kan inte säga annat än att jag saknar #Varbergsfästning och alla trevliga arrangörer, marknadsgrannar och besökare. Hoppas att det blir något nästa år. Tittade dock på vädret - om det stämmer så regnar det både idag och i morgon. Jag får intala mig att det är tur att vi inte är där och blöter ner våra saker. Bilderna är från 2022. Bilden på musikerna är innan regnet kom. Så vill vi ha det på alla marknader. De andra bilderna är inget vi längtar efter. Regnet som rinner igenom taket och sedan våra produkter och dukar som måste hängas på tork när vi kommer hem. /Camilla


4 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page