Tyvärr14 maj 20231 min läsningTyvärr blir det ingen marknad i #Varberg för vår del. Det har kört ihop sig lite. Hoppas att det blir en marknad nästa år och att vi kan komma då. /Camilla
Besiktning Igår besiktade Annica bussen. Den gick igenom utan anmärkning, så nu är vi redo för marknadssäsongen! /Camilla
Kommentarer