top of page
  • Skribentens bild

Vart tar tiden vägen

Nu har det gått ytterligare ett antal dagar. Vart tiden tar vägen det vet inte jag. Jag tycker att det är fullt upp både på jobbet och hemma. Nedräkningen för första marknaden börjar nu. Hovdala åker vi till om 2 veckor. Hoppas bara att bussen fungerar. Generatorn ska bytas. Har vi inte bussen så vet jag inte hur vi kan göra. Innan dess ska jag kolla på min man och mina barn när de tävlar ihop med min systerson och min mans bror i en hinderbana. Det ska bli kul att se. /Camilla


2 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Äntligen

Inte vet jag vart tiden tagit vägen men borta är den i alla fall. Efter många om och men så har vi fått tacka nej till #Gudahagens...

Varberg i sol och regn

Varierande väder kan man nog säga. På väg dit i fredags började resan i lite sol och moln. Men prognosen varnade för skyfall. Prognosen...

コメント


bottom of page