Ytterligare en marknad7 apr. 20231 min läsningNu har vi även anmält oss till #Gudahagens #vikingamarknad fast vi står på #Medeltidsdelen. Den går av stapeln precis som vanligt i september. Bilden är från förra året. /Camilla
Besiktning Igår besiktade Annica bussen. Den gick igenom utan anmärkning, så nu är vi redo för marknadssäsongen! /Camilla
Kommentarer