top of page
Sök


Hovdala avklarad
Årets första marknad är genomförd. Som alltid lika trevligt på #Hovdala #medeltidsdagar. Kenneth och Jörgen var med och hjälpte oss med tältet och lite annat. Fredagen hade vi hyfsat väder. Lite kallt emellanåt men inget regn. Tyvärr kom regnet på lördagen i olika omgångar, bla mitt under inplockningen i bussen. Så nu är allt upphängt på tork i våra respektive trädgårdar. Nästa gång är det en liten marknad endast ca 7 min härifrån i #Kronobäck #klosterruin den 14-6 mellan 11-
-
17 maj1 min läsning


Ny marknad
Nu har vi sommaren och hösten inbokad med marknader. Vi börjar i maj med #Hovdala , sen i juni tar vi och åker till Mönsterås för att delta på #Kronobäck. I augusti bär det av till Ronneby och #Gribshundens medeltidsmarknad och i september blir det både #Kalmar #Slott och #Gudahagen. /Camilla
-
15 apr.1 min läsning
Kalmar slott
Då har vi slutfört två #marknader i år. Pga lite olika saker, bla sjukdom, så blev det inte fler. I #Kronobäck var både Annica och jag...
-
22 sep. 20251 min läsning
Äntligen marknadsdags
Nu är vi anmälda till vår första #marknad för i år. #Kronobäcksdagen i #Klosterruinen #Kronobäck i Mönsterås. Inte mer än ca 6 mil från...
-
8 juni 20251 min läsning
bottom of page