Hovdala avklarad
- 17 maj
- 1 min läsning
Årets första marknad är genomförd. Som alltid lika trevligt på #Hovdala #medeltidsdagar. Kenneth och Jörgen var med och hjälpte oss med tältet och lite annat. Fredagen hade vi hyfsat väder. Lite kallt emellanåt men inget regn. Tyvärr kom regnet på lördagen i olika omgångar, bla mitt under inplockningen i bussen. Så nu är allt upphängt på tork i våra respektive trädgårdar. Nästa gång är det en liten marknad endast ca 7 min härifrån i #Kronobäck #klosterruin den 14-6 mellan 11-15./Camilla















Kommentarer