Söndagen innan midsommar var vi på marknad i ösregn på #Kronobäcks #klosterruin. Trots ihållande kraftigt regn så kom en hel del besökare. Vi hade en trevlig #marknad även om vi inte kunde ta fram alla våra saker som kläder och böcker tex. Tältdukens tak fylldes med vattenpölar. Kenneth kom på att vi kunde använda våra provhuvuden till att trycka ut bubblorna så att några pölar mindre bildades. Sista timmen kom solen fram till allas glädje. Vi hoppades att allt skulle torka s