I morgon bär det av28 juni 20181 min läsningHär är en bråkdel av packningen som ska med till Varberg i morgon. Mycket är redan på plats i bussen. Det som varit hemma och diskats och tvättats och fyllts på väntar nu på inpackning. /Camilla En del av min packning,
Besiktning Igår besiktade Annica bussen. Den gick igenom utan anmärkning, så nu är vi redo för marknadssäsongen! /Camilla
Kommentarer